مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1400 ساعت 04:452021-08-04سياسي

جشنواره ملی کارآفرینان برتر در البرز  تا 22 مرداد تمدید شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تمدید فرآیند ثبت نام در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا 22 مرداد خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تمدید فرآیند ثبت نام در چهاردهمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا 22 مرداد خبر داد.

حسین فلاح نژاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می شود .

وی در خصوص این جشنواره تصریح کرد: مهمترین ویژگی های جشنواره کارآفرینان برتر استفاده از شاخص های به روز و علمی و تخصصی در انتخاب کارآفرینان اعم از نوآوری، رشد ترکیبی اشتغال، فروش، صادرات، شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در بخش‎های صنعت، کشاورزی و خدمات و در سالجاری نیز در بخش گردشگری و صنایع دستی، همکاری با متخصصین حوزه های مختلف در سراسر کشور برای امور مربوط به داوری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز ادامه داد: آخرین مهلت زمان ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در ابتدا دهم مرداد اعلام شده بود که با توجه به استقبال کارافرینان و شرایط بیماری کرونا، این مهلت از سوی وزارت متبوع تا 22 مرداد سالجاری از طریق Karafarinanebartar.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی کارآفرینان برتر در البرز  تا 22 مرداد تمدید شد

جشنواره ملی کارآفرینان برتر در البرز  تا 22 مرداد تمدید شد